My Google+ -7D0716B8F9F40BC2098AF84118A8FEA7המרכז לתכנון עסקי - סדנת יזמות והקמת סטארט אפ
המרכז לתכנון עסקי                               
                           050-9375123
 
 
דף הבית >> אירועים >> סדנת יזמות והקמת סטארט אפ

סדנת יזמות והקמת חברת סטארט אפ

 
סדנה זו מיועדת ליזמים בעלי רעיון המעוניינים להקים חברת סטרט אפ או שכבר הקימו ועדיין לא כל כך בטוחים בדרכם. באמצעות הסדנה תוכלו ללמוד את ההיבטים השונים המרכיבים את תהליך היזמות החל מבחינה נכונה של הרעיון, דרך התוכנית העסקית ורישום פטנטים וכלה בתהליכי ניהול כוח אדם, שיווק וניהול פיננסי. 

מטרת הסדנה לתת לכם היזמים את היכולת המעשית (ולא רק התיאורטית) להתמודד עם התהליכים באופן הנכון, להקטין את כמות הטעויות שתעשו ולהגדיל באופן זה את סיכויי ההצלחה שלכם. מסיבה זו התמקדנו והרחבנו את תוכנית הסדנה בתחומים המעשיים שאותם אתם נדרשים לבצע וצמצמנו את ההיבטים בתיאורטיים שמנכ"ל החברה יידרש לבצע מספר שנים לאחר הקמתה. 

כל יזם או יזמת בעלי רעיון מוזמנים לעבור את הסדנה ולרכוש לעצמם את היכולת להתחיל ברגל ימין. 

תוכנית הסדנה 

  • הסדנה בנויה מ – 6 מפגשים שאורך כל אחד מהם כשעתיים.
  • המפגשים יתקיימו בתל אביב.
  • תחילת הסדנה לקראת אמצע חודש ינואר 2019.
  • הסדנה מועברת על ידי מנכ"ל המרכז לתכנון עסקי, אייל כוכבא.

עלויות 

עלות הסדנה 750 ש"ח + מע"מ. 

אודות אייל כוכבא 

מנכ"ל המרכז לתכנון עסקי. בעל ניסיון ביזמות, הקמת חברות, ניהול כללי של חברות בתחומי האינטרנט, הייטק ומכשור רפואי, פיתוח עסקי, הכנת תכניות עסקיות, רישום וטיפול בפטנטים בתחומים שונים, ניהול מו"מ בארץ ובחו"ל ברמות הבכירות ביותר. הקים ותפעל מערכת בינלאומית לאיסוף, מיון ורכישת פרויקטים טכנולוגיים באירופה המזרחית, הקים וניהל בעבר חברות סטרט אפ בתחומי האינטרנט, מכשור רפואי ובתחומים נוספים. בוגר תואר II במנהל עסקים MBA. עוסק כיום בתכנון אסטרטגי ופיננסי, מקים בימים אלו חברת סטארט אפ בתחום המובייל ומלווה מספר חברות העוסקות בתחומים שונים. אייל מנטור באקסלרטור מומנטום - מועדון היזמות של המרכז הבין תחומי IDC בהרצליה.

 

טופס הרשמה לקורס

יצירת קשר
אייל כוכבא

050-9375123
eyal@business-plan.co.il

 המרכז לתכנון עסקי כל הזכויות שמורות ©  1999-2019

 

 

 
 
 
לייבסיטי - בניית אתרים