My Google+ -7D0716B8F9F40BC2098AF84118A8FEA7המרכז לתכנון עסקי - סיוע לעסקים קטנים
המרכז לתכנון עסקי                               
                           050-9375123
 
 
דף הבית >> איך נעזרים בנו >> סיוע לעסקים קטנים
סיוע לעסקים קטנים                                       















 
 
תהליכי ייעוץ עסקי לעסקים קטנים שאנו מובילים מאפשרים לבעל העסק את החופש לבחור את עומק הסיוע והליווי ובהתאם לכך גם את מחיר הליווי. ישנם מספר תחומים בהם אנו מסייעים לעסקים קטנים:
 
  • הגדלת מחזורי ההכנסות ואחוז הרווחיות של העסק.
  • בניית תוכנית שיווקית.
  • בחינת יעילות כוח האדם.
  • ליווי וסיוע בעת תכנון והקמת עסק.
הגדלת מחזורי ההכנסות והרווחיות - בשלב הראשון אנו מבצעים אבחון כולל לעסק שלך. לאחר האבחון, אנו לוקחים את תוצאות האבחון ובונים על סמך תוצאות אלו תוכנית עסקית לפעולה המאפשרת לך בהכוונתינו ובעזרתנו, להגדיל את ההכנסות מצד אחד, להקטין את ההוצאות מאידך ולייעל תהליכים קיימים. על ידי כך אנו גורמים לעסק שלך להיות רווחי יותר משהיה קודם לכן.שלב הביצוע הינו בליווי צמוד שלנו. אנו מקיימים תהליך בקרה ומעקב משותף כך שביצוע התוכנית העסקית יהיה מיטבי ויניב את התוצאות המתוכננות.

בניית תוכנית שיווקית - כאשר הבעייה המרכזית של העסק הינה שיווק ומכירות, אנו מתרכזים בתחומים אלו ובונים עבור העסק שלך תוכנית שיווק ומכירות. במידה וחלק מתוכנית השיווק הינה קבלת שירותים מגורמים חיצוניים אנו עוזרים לך לאתר אותם ולאחר מכן מסייעים בתהליך המו"מ ובחינת אותם גורמים כדי לוודא שהם אכן יבצעו את הנדרש מהם ברמה המצופה וישיגו את התוצאות הנדרשות.

בחינת יעילות כוח האדם - לעיתים, אתם מעסיקים בעסק שלכם עובדים ולא תמיד מודעים לתרומתם לעסק. האם עובד זה או אחר רווחי או שהוא גורם לכם להפסד. אנו בוחנים את תרומתו של כל עובד לרווחיות או שמא הוא גורם להפסד ובונים יחד איתכם תוכנית המאפשרת שינויים בכוח האדם ובדרכי הפעלתו כך שההכנסה תגדל ובעיקר ישתפר אחוז הרווחיות.

ליווי בעת הקמת עסק

ישנן מספר פעולות חשובות אותן חשוב מאוד לעשות לפני שמקימים עסק קטן:

בניית תוכנית עסקית - לכל עסק וגם לקטן ביותר יש צורך בבניית תוכנית עסקית. התוכנית העסקית איננה צריכה להיות מסמך עב כרס המכיל עשרות עמודים וטבלאות פיננסיות אלא מסמך של מספר עמודים בו אתה בעל העסק סוקר לעצמו את העסק שהוא הולך להקים ומתכנן את שלב ההקמה ותחילת העבודה.
התוכנית העסקית צריכה להגדיר היטב את מהות העסק, המבנה שלו, ומה בדיוק הולכים לעשות בו, מה המוצרים שימכרו או אילו שירותים יינתנו, מי יהיו הלקוחות ומדוע הם צריכים את המוצרים או השירותים הללו. נוסף לכך חשוב מאוד שתבחנו את הסביבה הקרובה ואם יש צורך גם הרחוקה ותמצאו מי המתחרים שלכם, מה היתרונות והחסרונות שלכם לעומם וכיצד אתם הולכים להתגבר על אותם חסרונות ולהתמודד בהצלחה עם המתחרים. יש חשיבות רבה לבנות תוכנית שיווקית ברורה ומוגדרת ולהגדיר היטב את תהליכי המכירה בהם העסק עומד לנקוט. חשוב לזכור כי ללא שיווק אתה עלול למצוא את עצמך ממתין ללקוחות שלא מגיעים ואתה לא מבין מדוע החנות של המתחרה 100 מטר ממך מלאה ואליך אף אחד לא נכנס...
לאחר שסיימתם את התכנון יש לתמחר את כל הסעיפים בתוכנית שבניתם ולהגדיר כמה כסף יהיה צורך להשקיע כדי להקים את העסק ולהביא אותו למצב בו הוא מרוויח מספיק כדי להחזיק את עצמו ולהגדיר מה מקורות המימון שמהם אתה מביא את הכסף ולדאוג לכך שמקורות מימון אלו אכן זמינים ואפשריים כפי שחשבת.

אנו יכולים לבנות עבורך את התוכנית העסקית או לסייע לך בבניית התוכנית העסקית באמצעות הדרכה והכוונה. בשני המקרים התהליך אינו ארוך וגם עלותו סבירה בהחלט כך שכל אחד המקים עסק יוכל להפנות מעט משאבים בתחילת הדרך ולארגן לעצמו הקמה מסודרת ונכונה של העסק שלו תוך ביצוע מינימום טעויות כיוון שהתהליך מבוצע לאחר בניית תוכנית עסקית שנבנתה לאחר תכנון וחשיבה מעמיקה.



ליווי תהליך ההקמה - לאחר שמסיימים את שלב התכנון יש לגשת לתהליך הקמת העסק. לעיתים, התהליך פשוט קצר ומהיר מאוד ולפעמים הוא קצת יותר מורכב ואורך יותר זמן. אנו יכולים לסייע לכם בכל שלב משלבי ההקמה תוך הכוונה, הדרכה, קיצור משמעותי של תהליך ההקמה והקטנת כמות הטעויות שאתם עלולים לעשות תוך כדי תהליך זה. גם תהליכי ליווי הקמת העסק אינם יקרים ובנינו אותם באופן כזה שכל אחד יוכל להרשות לעצמו את הליווי במהלך הקמת העסק.
 
ליווי הפעלת העסק בשלבים הראשונים - אחת הבעיות של עסקים חדשים היא הפעלה נכונה של תחילת הפעילות, בניית נהלי עבודה נכונים ויצירת התהליכים היומיומיים של השיווק, המכירות והתפעול. אנו יכולים לצעוד איתכם את הצעדים הראשונים שלכם בהפעלת העסק ולסייע לכם לצלוח את החודשים הראשונים ובמידת הצורך אף מעבר לכך בצורה טובה ויעילה.

 

ליצירת קשר בנושא הקמה וליווי של עסק קטן
אייל כוכבא
050-9375123
eyal@business-plan.co.il 

 

המרכז לתכנון עסקי כל הזכויות שמורות  ©   1999-2019

 

 

 

 
 
 
 
לייבסיטי - בניית אתרים