My Google+ -7D0716B8F9F40BC2098AF84118A8FEA7המרכז לתכנון עסקי - ליווי יזמים
המרכז לתכנון עסקי                               
                           050-9375123
 
 
דף הבית >> איך נעזרים בנו >> ליווי יזמים
ליווי יזמים                                                        
 
















אנו מלווים יזמים שהמיזם שלהם נמצא בשלבי היזמות השונים. החל משלב הרעיון וכלה בשלבים מתקדמים יותר כמו גיוס הון, הקמת החברה לאחר גיוס ההון ותהליכי הפיתוח והשיווק בשנים הראשונות לקיום המיזם והחברה. עוצמת ואינטנסיביות הליווי נקבעת על ידך. 
 
הליווי יכול לכלול חלק ואולי את כל הפעילויות המפורטות בהמשך:
 
בחינת כדאיות של המיזם - בדיקת התכנות ראשונית בה אנו מוודאים שהרעיון העסקי אכן בעל ישימות שיווקית ועסקית, שהטכנולוגיות הנדרשות לפיתוח המיזם מוכרות וידועות ומספר נקודות נוספות הקשורות לשוק אליו פונה המיזם וליזמים.
 
ביצוע תהליך פיתוח עסקי - תהליך פיתוח עסקי הינו שלב בו אנו עוברים על כל הנושאים הרלוונטיים למיזם החל בצרכים להם המיזם נותן מענה ובתועלות המתקבלות מהמיזם, דרך ניתוח השוק והתחרות, בניית תהליכים אסטרטגיים, אסטרטגיית שיווק ומודלים עסקיים. בסיום התהליך אנו בונים תהליך פיננסי כללי שאמור לתמוך את התהליכים העסקיים שתכננו.
 
בניית תוכנית עסקית - לאחר סיום שלב הפיתוח העסקי אנו ניגשים לכתיבת תוכנית עסקית. התוכנית העסקית מתבססת על שלב הפיתוח העסקי אולם מידע נוסף שאנו אוספים ומוסיפים מתווסף לחומר הידוע. לאחר גמר כתיבת הפרק המילולי של התוכנית העסקית אנו בונים תוכנית פיננסית המתרגמת את התהליכים העסקיים שבתוכנית העסקית לתהליכים פיננסיים ולתקציב.
 
הכנת פרזנטציה - הפרזנטציה מסייעת ליזם או לחברת סטארט אפ להציג את המיזם שלו לגופים נוספים. גופים אלו יכולים להיות משקיעים, ספקים, לקוחות, יועצים ועוד אנשי מקצוע וחברות נוספות. יש חשיבות להכין את הפרזנטציה באופן מקצועי שישקף בצורה הטובה ביותר והאטרקטיבית ביותר את המיזם כדי שהמציג יוכל להשיג את מטרות ההצגה. מסיבה זו חשוב לעיתים לשנות מעט את הפרזנטציה לפני ההצגה לגורם זה או אחר בהתאם ליעדי ההצגה ולגורם עצמו.
 
אימון לקראת פגישות עם משקיעים - לא מספיק שנכין פרזנטציה טוב אלא חשוב מאוד שנעביר אותה נכון ונשיג באמצעותה את היעדים שלצורך השגתם מתבצעת הפרזנטציה. לכן עם סיום הכנת הפרזנטציה יש להתאמן על הצגתה ובכל פעם יש לחזור על האימון לפני ההצגה הבאה ולבצע את השינויים הנדרשים בהצגה בהתאם ליעדי ההצגה ולקהל שישמע אותה. אנו מאמנים אותך כיצד להציג נכון את הפרזנטציה בפני גורמים שונים. האימון מבוצע גם לבד וגם עם קהל ידידותי שייתן לך הערות חיוביות כדי לשפר יותר ויותר את ההצגה.
 
ליווי תהליך גיוס ההון - כחלק מתהליך הפיתוח העסקי וליווי יזמים וחברות סטארט אפ או מסייעים להם בגיוס הון. לשמחתי אנו גם מצליחים בכך מדי פעם. תבליך הגיוס ארוך ומייגע ודורש מהיזמים הרבה סבלנות, אופטימיות, התמדה ואורך רוח. אנו מסייעים בגיוס ההון במספר אופנים. ישנם משקיעים אליהם אנו מקושרים שמיזם מסויים עשוי לעניין אותם ובמקרים אלו אנו מציגים בפניהם את המיזם ומלווים את תהליך ההשקעה עד להצלחתו או להפסקתו. ישנם מצבים בהם אנו מובילים את תהליך ההצגה, בחינת המיזם על ידי המשקיעים וניהול המו"מ בדרך להשקעה. רמת המעורבות שלנו יכולה להיות מצפיה בצד וייעוץ ועד הובלה מעשית ומלאה של התהליך והכל נקבע בהתאם לצרכי היזמים ולרצונם.
 
ליווי תהליכי מו"מ עם משקיעים - משא ומתן הינה אומנות המורכבת בחלקה הגדול מנסיון ובחלקה השני שגם הוא די גדול בכשרון וביכולת. לעיתים, ישנם יזמים אשר סובלים מחוסר באחד הפרמטרים או בשניהם. אנו משלימים את החוסר הזה אצל אותם יזמים. בכל מקרה חשוב להבין כי מו"מ עם משקיעים הינו מסע לא קל ורצוף מלכודות ומוקשים שחשוב מאוד לאתר אותם במהירות ולדעת כיצד לנטרל אותם בלי שיתפוצצו...את זה אנחנו יודעים לעשות היטב כיוון שעשינו ואנו עושים זאת גם כיום פעמים רבות. חשוב לזכור כי עו"ד יוכל לסייע לכם בצד המשפטי של המו"מ אולם את ההחלטות העסקיות עליכם לקחת בעצמכם וכאן טמונים המוקשים המרכזיים שחשוב לדעת לטפל בהם.
 
הכנת תוכנית עבודה לקראת הקמת החברה - לאחר שיש לנו תוכנית עסקית, וגייסנו כסף אנחנו צריכים לבנות לעצמנו תוכנית עבודה שמנחה אותנו לפרטי פרטים הכוללת כמובן כמה עולה כל פעולה ומהיכן מתקצבים אותה. כמובן שלאחר תחילת הפעילות עם תוכנית העבודה אנו מובילים את שלב הבקרה אחרי ביצוע תוכנית העבודה.
 
ליווי איתור וגיוס כוח אדם בכיר ו - Advisory board - אחת הנקודות המרכזיות בכל סטארט אפ הינה הצוות המתאים. אנו מסייעים באיתור המועמדים המתאימים, בהכנת הפגישות איתם ולעיתים אף משתתפים בחלק מהפגישות כתלות בצורך וברצון היזמים.
 
ליווי תהליכי הפיתוח - שלב זה אינו מוגדר בזמן ולכן הוא עשוי להמשך מספר חודשים ואף יותר מכך. ליווי הפיתוח משתלב לעיתים עם ליווי כללי שאני מבצע עבור מיזמים וחברות סטארט אפ. 
 
ליווי שלב השקת המוצר/שירות ושלבי הגידול הבאים לאחר מכן - ישנן חברות שאני צועד איתן לאורך הדרך ומלווה את כל שלבי הגידול והצמיחה שלהן עד שהצוות של החברה מסוגל להוביל את התהליכים העסקיים באופן עצמאי.
 
 
 

ליצירת קשר בנושא פיתוח עסקי, בניית תוכנית עסקי או ליווי עסקי

אייל כוכבא
050-9375123
eyal@business-plan.co.il

המרכז לתכנון עסקי כל הזכויות שמורות  ©   1999-2019

 
 
 
 
 
 
 
 
לייבסיטי - בניית אתרים